Söndag hos Mama Lema och hennes barn

Alla fyra har tillbringat ett par timmar på barnhemmet , visat runt , presenterat båda grabbarna o sen kom ca 25 av barnen in ! Ihopsamlade av Mama Lema på 0- tid  så bjöd man på spontan underhållning. Barnen  dansade och sjöng under ledning av Mama lema och Dada Dee. Underbart var det och filmades av Björn. Full fart var det hela tiden och både Olle och Björn  hade knäna fulla med barn.Lunch bjöds vi på innan vi lämnade KCJF alldeles överväldigade. Barnen sprider stor glädje omkring sej ! ! !

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej kära ni! Det är så roligt att läsa er blogg, blir lika glad varje gång det finns ett nytt spännande inlägg. Kramar

2010-10-31 @ 22:45:52
Postat av: Joanna

Du gör mig galen av längtan kvinna! Hoppas det blir en liten post-Afrika-kväll i Älta när Björn kommer hem där han kan berätta om sina upplevelser och visa bilder. Framför gärna att jag önskar det :)



Vänliga hälsningar (till alla) från Joanna.

2010-11-01 @ 13:22:13
Postat av: Sara

Hej Mamma och Ann!

Det är så himla roligt att läsa att ni har det bra. Eftersöker dock lite fler bilder från er vardag. Kanske man kan få se en bild från ert städade "arbetsrum" =).

Hälsa så gott.

Stor kram från mig

2010-11-01 @ 21:28:13
Postat av: Maria Drejare

Så härligt ni berättar och så bra ni verkar ha . Ja nu är jag och Lena på gång..bokat resa i februari/mars .

Fortsatt skön höst men kylan kryper på och man kryper inåt till värmen.



Må så gott, kram Maria

2010-11-03 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0