Björns telenummer

Numret till Björn efterlystes !! 070 5713250

Kommentarer
Postat av: Lillan

Gillar historien om bilen - låter som om ni har en något annan livsstil där än vad vi har här i Solna centrum som Hugo kallar det. Barbro och jag sitter nu och tänker på er omgivna som vi är av snöyra och 20 sekundmeters blåsa på kusten. Jag har missat bloggen men vet nu bättre, vill gärna följa med och läsa om ert fantastiska arbete.



2010-11-09 @ 16:44:54
Postat av: Anna

kan man liksom låta bli att bli vansinnig? eller har ni också gått inför polepole-livsstilen? kom att tänka på i somras när halva familjen var i eld och lågor över peugot-service i två veckor! polepole för guds skull

2010-11-09 @ 20:52:42
Postat av: Marianne E

Vad härligt ni beskriver tillvaron. Jag tänker osökt på böckerna om "Damernas detektivbyrå", där det i hög grad handlar om bilar och bilverkstäder i en miljö som starkt påminner om er. Ni är fantastiska! Jag tänker ofta på er! Kramar till 1000.Tack för mejl!/MarianneE

2010-11-16 @ 13:20:24
URL: http://habarigani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0